خداحافظی کاپیتان تیم ملی اسپانیا از بازی‌های ملی

خداحافظی کاپیتان تیم ملی اسپانیا از بازی‌های ملی

پایگاه خبری فوتبالی - سرخیو بوسکتس که در بازی های جام جهانی 2022 قطر کاپیتان تیم ملی اسپانیا بود، به طور رسمی از بازی های ملی خداحافظی کرد و بدین ترتیب دیگر در تیم ملی اسپانیا حضور نخواهد داشت.

به گزارش فوتبالی، سرخیو بوسکتس در 34 سالگی از سوی لوییز انریکه برای حضور در جام جهانی 2022 قطر دعوت شده بود و برخی ها انتقاد هایی را به لوییز انریکه بابت دعوت کردن او مطرح کرده بودند اما انریکه از بوسکتس دفاع کرد و او را با رافائل نادال مقایسه کرد.

در نهایت سرخیو بوسکتس به همراه تیم ملی اسپانیا در رقابت های جام جهانی 2022 قطر توفیق خاصی نداشت و در مرحله یک هشتم نهایی مقابل تیم ملی مراکش در ضربات پنالتی حذف شد. بوسکتس یکی از پنالتی‌زن های تیم ملی اسپانیا بود و از بازیکنانی بود که پنالتی خود را خراب کرد.

اکنون سرخیو بوسکتس به طور رسمی از تیم ملی اسپانیا خداحافظی کرده است. او در مجموع 143 بازی برای تیم ملی اسپانیا انجام داده است و در این بازی ها 2 گل زده و 9 پاس گل داده است.

بوسکتس سابقه قهرمانی در رقابت های جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی و قهرمانی در رقابت های یورو 2012 را به همراه تیم ملی اسپانیا در کارنامه خود دارد.

1470