بهترین سرمربی سرخیو بوسکتس از نگاه خودش

بهترین سرمربی سرخیو بوسکتس از نگاه خودش

پایگاه خبری فوتبالی - سرخیو بوسکتس اسطوره و کاپیتان بارسلونا می گوید که پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی، بهترین سرمربی بوده که با او کار کرده است.

به گزارش فوتبالی، سرخیو بوسکتس از همان نسل طلایی بارسلونا است که زیر نظر پپ گواردیولا بین سال های 2008 تا 2012 یک تیم فوق العاده داشتند و در آن بازه زمانی دو بار قهرمان رقابت های لیگ قهرمانان اروپا شدند. در واقع سرخیو بوسکتس آخرین بازمانده آن نسل از بارسلونا بود و اکنون با جدا شدن او از جمع آبی و اناری ها دیگر هیچ بازیکنی که تجربه حضور در آن بارسای فوق العاده را داشته باشد، در این تیم نخواهد بود.

به نقل از سایت گل، بوسکتس درباره گاردین گفت: "پپ بسیار خاص است و بهترین مربی بوده که داشته‌ام. افتخاراتی که او به دست آورده غیرقابل انکار و بسیار سخت است. او به آلمان رفت و قهرمان شد. به انگلیس رفت و قهرمان شد. او تیم‌های خوبی داشته، بله، اما او هرتیمی را بهتر از قبل می کند و آن‌ها را به سطح بالاتری می رساند."

"پپ همیشه از جوانان و پدیده های باشگاه استفاده می کند. او دوست دارد چیزهای جدیدی امتحان کند. فقط یک نگاه به جان استونز در سیتی بیاندازید. او که دفاع وسط تخصصی است، حالا در پست هافبک دفاعی و حتی کناره‌ها بازی می کند."

4416