منچسترسیتی خیلی از بارسلونا بزرگ‎‌تر است

منچسترسیتی خیلی از بارسلونا بزرگ‎‌تر است

پایگاه خبری فوتبالی - کلودیو براوو سنگربان شیلیایی مدعی است منچسترسیتی در مقایسه با بارسلونا باشگاه بسیار بزرگ تری است. 

به گزارش فوتبالی، کلودیو براوو سابقه بازی کردن در هر دو باشگاه بارسلونا و منچسترسیتی را دارد و حالا در مصاحبه ای عنوان کرد که سیتی در مقایسه با بلوگرانا، یک غول محسوب می شود. 

براوو به ال لگادو آو بارسا گفت: "در باشگاه بارسا شما همیشه آدم های یکسانی می بینید. انسان های کمی در بارسا مشغول به کار هستند. بازیکنان، کادرفنی، 3 یا 4 گارد امنیتی و یک آشپز و چند کارمند دیگر. اما در سیتی قضیه متفاوت است. آن ها منابع انسانی نامحدودی دارند. انسان های زیادی در استخر، رختکن، بخش پزشکی و ... هستند. واقعاً انسان های زیادی در سیتی کار می کنند. در سیتی آن ها روی کارشان تمرکز کامل دارند تا بازیکنان در بهترین شرایط بازی قرار بگیرند و بتوانند پیشرفت کنند. در واقع در سیتی، بازیکنان فقط به شرایط خودشان و تیم فکر می کنند و اصلاً نگران دیگر مسائل نیستند. به این خاطر می گویم سیتی از بارسلونا بزرگ تر است."

بارسلونا به خاطر مدیریت افتضاح جوزپ ماریا بارتومئو حتی در آستانه ورشکستگی نیز پیش رفت، اما با آمدن خوان لاپورتا، به نظر می رسد کاتالان ها اوضاع بهتری دارند، اما همچنان تا رسیدن به شرایط ایده آل، فاصله بسیار زیادی دارند.

4416