اسطوره بارسلونا، عامل پیوستن هافبک اسپانیایی به منچسترسیتی

اسطوره بارسلونا، عامل پیوستن هافبک اسپانیایی به منچسترسیتی

پایگاه خبری فوتبالی- رودری در حال حاضر یکی از بازیکنان تاثیرگذار منچسترسیتی به حساب می‌آید و جالب است بدانید که سرخیو بوسکتس او را ترغیب کرد تا به منچسترسیتی بپیوندد.

به گزارش فوتبالی، شاید بتوان گفت رودری در حال حاضر بهترین هافبک دفاعی جهان است. او در ترکیب منچسترسیتی و تیم ملی اسپانیا باثبات و باکیفیت ظاهر می‌شود و نقش تاثیرگذاری در موفقیت‌های تیم‌هایش در چند فصل اخیر داشته است. شاید منچسترسیتی و تیم ملی اسپانیا بدون بازیکنی همچون رودری در مرکز میدان نمی‌توانستند چنین افتخاراتی به دست بیاورند.

اما نکته جالب توجه در رابطه با پیوستن او به منچسترسیتی این است که سرخیو بوسکتس به او توصیه کرد تا شاگرد پپ گواردیولا شود. رودری در آخرین مصاحبه خود در همین باره می‌گوید: "پیوستن به منچسترسیتی برای من شبیه به یک رویا بود. برای پیوستن به منچسترسیتی از بوسکتس مشورت گرفتم و او به گفت که حتی لحظه‌ای به کار زیر نظر گواردیولا شک نکنم. او به من گفته بود که می‌توانم زیر نظر پپ پیشرفت کنم."

رودری زمانی که در اتلتیکو مادرید حضور داشت، از بایرن مونیخ و منچسترسیتی پیشنهاد داشت اما در نهایت تصمیم گرفت به جمع سیتیزن‌ها بپیوندد. حالا مشخص شده است که بوسکتس، هافبک سابق بارسلونا و تیم ملی اسپانیا یکی از عوامل اصلی این بود که رودری منچسترسیتی را به بایرن مونیخ ترجیح بدهد.

1428