عکس رسمی تیم ملی اسپانیا برای جام جهانی 2022 قطر

عکس رسمی تیم ملی اسپانیا برای جام جهانی 2022 قطر

پایگاه خبری فوتبالی - رقابت های جام جهانی 2022 قطر به طور رسمی آغاز شده است و باید دید که در این دوره از بازی ها چه اتفاقاتی رخ می دهد و در نهایت کدام تیم می تواند تا مراحل پایان تورنمنت پیش برود و در نهایت قهرمان شود.

به گزارش فوتبالی، در این روز ها که در ابتدای تورنمنت هستیم و همچنین از پیش از شروع بازی ها، تیم های مختلف عکس های رسمی خود را منتشر کرده اند. در واقع بازیکنان و کادر فنی تیم ها در کنار هم قرار می گیرند و عکس رسمی از آن ها گرفته می شود تا برای جام جهانی 2022 قطر در دسترس باشد.

تیم ملی اسپانیا همیشه از مدعی های جام جهانی بوده است. البته در پیش بینی ها در این دوره اسپانیا از لحاظ شانس قهرمانی پایین تر از تیم هایی مثل برزیل، آرژانتین و فرانسه قرار گرفته است اما فوتبال یک ورزش غیر قابل پیش بینی است و هر اتفاقی در دنیای فوتبال ممکن است و باید دید که درون مستطیل سبز چه اتفاقاتی رخ می دهد.

شاگردان لوییز انریکه در جام جهانی 2022 قطر با تیم های کاستاریکا، آلمان و ژاپن همگروه شده اند و کار چندان آسانی ندارند. بازی دوم اسپانیا که روز ششم آذر مقابل تیم ملی آلمان است از جذاب ترین بازی های دور گروهی است.

1470