اولین تصاویر کریستیانو رونالدو با لباس منچستر یونایتد

اولین تصاویر کریستیانو رونالدو با لباس منچستر یونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی، در این تابستان از یوونتوس به منچستر یونایتد پیوست و بدین ترتیب پس از 12 سال به تیم اسبق خود برگشت و یکی از بمب های خبری این تابستان را رقم زد.

به گزارش فوتبالی، اما از کریستیانو رونالدو در آخرین روز از پنجره نقل و انتقالات تابستانی به طور رسمی در منچستر یونایتد رونمایی شد و اولین تصاویر از او در لباس جدید منچستر یونایتد منتشر شد. فوق ستاره پرتغالی در حال حاضر در اردوی تیم ملی کشورش است اما این تصاویر را پیش از رفتن به تمرینات تیم ملی پرتغال گرفته است و باشگاه منچستر یونایتد آن ها را در آخرین روز از نقل و انتقالات تابستان 2021 منتشر کرد تا دیگر به طور رسمی نشان دهد که رونالدو در جمع شیاطین سرخ حضور دارد.

دوره اول حضور رونالدو در منچستر یونایتد که مربوط به سال های 2003 تا 2009 است بسیار پر افتخار بوده است و اکنون کریستیانو رونالدو در دوره دوم حضور خود در منچستر یونایتد به دنبال تکرار افتخارات دوره اولش است و باید دید که عملکرد او در این دوره به چه شکل خواهد بود.

منچستر یونایتد در لیگ برتر انگلیس کار سختی برای رقابت با چلسی و منچسترسیتی دارد و روی توانایی های رونالدو حساب ویژه ای باز کرده است.

1470