مورینیو هافبک طراح منچستریونایتد را نخواست

مورینیو هافبک طراح منچستریونایتد را نخواست

پایگاه خبری فوتبالی - ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی آ اس رم، هیچ علاقه‌ای به جذب دونی فن ده بیک هافبک هلندی منچستریونایتد ندارد. 

به گزارش فوتبالی، دونی فن ده بیک پیش از پیوستن به منچستریونایتد، دو فصل بسیار خوب را در آژاکس سپری کرد و حتی توانست به همراه این تیم در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا نیز حاضر شود. فن ده بیک در آن فصل بسیار خوش درخشید و توجه باشگاه‌های بزرگ را به خود جلب کرد. در نهایت منچستریونایتد در ماراتن جذب او، موفق شد، اما هیچ چیز بر طبق خواسته شیاطین سرخ و فن د بیک پیش نرفت. این بازیکن نتوانست انتظارات هواداران را بر آورده کند و حالا پس از یک فصل ناامید کننده در الدترافورد، قصد ترک انگلیس را دارد. 

به نقل از فوتبال ایتالیا، منچستریونایتد فن ده بیک را به رم پیشنهاد داد، اما ژوزه مورینیو اعلام کرد که هیچ هافبک جدیدی نمی‌خواهد. LaRoma24it مدعی است که مدیران من یونایتد امروز با تیاگو پینتو مدیرورزشی باشگاه رم تماس حاصل کردند تا دنی فن ده بیک را به جالوروسی پیشنهاد دهند. رمی‌ها می‌توانستند با یک ارائه یک قرارداد قرضی خشک و خالی بدون داشتن بند خرید، فن ده بیک را به خدمت بگیرند تا این هافبک هلندی کمی شانس حضور در میدان را پیدا کند.

4416