بدشانسی برای هافبک منچستریونایتد؛ یورو را از دست داد

بدشانسی برای هافبک منچستریونایتد؛ یورو را از دست داد

پایگاه خبری فوتبالی - دونی فن ده بیک هافبک هلندی منچستریونایتد دچار مصدومیت شده و در یورو بازی نخواهد کرد. این ضربه ای شدید برای بازیکنی است که فصل بسیار بدی را داشته است. حالا فن ده بیک 24 ساله با از دست دادن یورو یک شوک جدید را تجربه خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، فدراسیون فوتبال هلند در بیانیه ای نوشته است:" دونی فن ده بیک یورو 2020 را از دست می دهد. فن ده بیک باید اجازه بدهد که یورو از مقابلش عبور کند. این هافبک دچار مصدومیت شده است و به موقع به مسابقات نمی رسد. فرانک دی بوئر جانشینی را برای فن ده بیک فرا نخواهد خواند. امیدواریم که به زودی بهتر شوی، دونی."

دونی فن ده بیک بدترین لحظات دوران فوتبالش را تجربه می کند. این هافبک در زمان حضورش در آژاکس شرایط خوبی را داشت و نگاه باشگاه های بزرگ اروپا را به خود جلب کرده بود اما در منچستریونایتد نتوانست جا بیافتد. او مورد اعتماد سولشر نبود و امید زیادی داشت تا در یورو بدرخشد و شرایط خود را عوض کند. او در لیست دی بوئر در بازیهای ملی مارس قرار نداشت  اما در نهایت برای یورو در لیست قرار گرفت که حالا دچار مصدومیتی جدید شد و این مصدومیت را از دست داد. فن ده بیک بدین ترتیب یورو را از خانه خواهد دید تا بدشانسی هایش تکمیل شود.

4125