بازیکن منچستریونایتد که خودش را به بارسلونا پیشنهاد داده است

بازیکن منچستریونایتد که خودش را به بارسلونا پیشنهاد داده است

پایگاه خبری فوتبالی - دونی فن ده بیک بازیکن هلندی تیم منچستریونایتد در این فصل در برنامه های اریک تن هاگ جایی نداشته است و این بازیکن از این بابت خوشحال نیست و به دنبال راهی می گردد تا از جمع شیاطین سرخ جدا شود.

به گزارش فوتبالی ، از سوی دیگر بارسلونا در این فصل با مصدومیت گاوی روبرو شده است. گاوی که یکی از هافبک های ثابت ترکیب ژاوی هرناندز بود، اکنون کل فصل را از دست داده است و همین قضیه موجب شده است تا بارسلونا در پست هافبک جای خالی برای بازیکن داشته باشد. ضمن این که بارسا پس از جدایی سرخیو بوسکتس هنوز هم به دنبال هافبک دفاعی می گردد.

به نقل از روزنامه اسپورت کاتالونیا، دونی فن ده بیک خودش را برای نیم فصل دوم همین فصل به بارسلونا پیشنهاد داده است و باید دید که ژاوی و مدیران بارسلونا با این پیشنهاد موافقت می کنند یا خیر. 

این بازیکن در قراردادی به ارزش 40 میلیون یورو در تابستان 2020 از آژاکس به منچستر یونایتد پیوست. شک و تردید هایی در بارسلونا برای جذب این بازیکن وجود دارد چرا که دونی فن ده بیک ماه ها است که یک بازیکن ثابت برای شیاطین سرخ نبوده است و همین قضیه او را از شرایط بازی کردن تا حدود زیادی دور کرده است.

1471