تغییر سرنوشت یکی از بازیکنان منچستریونایتد با حضور تن‌هاگ

تغییر سرنوشت یکی از بازیکنان منچستریونایتد با حضور تن‌هاگ

پایگاه خبری فوتبالی - اریک تن هاگ سرمربی جدید منچستریونایتد می تواند سرنوشت یکی از بازیکنان این تیم را کاملا تغییر بدهد.

به گزارش فوتبالی، تن هاگ از پایان فصل با قراردادی سه ساله هدایت منچستریونایتد را به عهده خواهد گرفت که حضور وی می تواند آینده دونی فن ده بیک را کاملا دستخوش تغییر کند. فن ده بیک در سال 2020 از آژاکس به یونایتد ملحق شد و در حال حاضر قرضی به اورتون رفته چرا که از نیمکت نشینی در اولدترافورد خسته شده بود.

تن هاگ به خوبی فن ده بیک را از دوران حضورش در آژاکس می شناسد. مربی هلندی سال گذشته وقتی با سوالی در مورد فن ده بیک مواجه شده بود، گفته بود:"شرایط دونی را ببینید، این یک گناه کبیره است. وقتی که فرصتی پیدا نکنید، پیشرفت شما هم متوقف می شود. همه می دانند که به عنوان یک ورزشکار بزرگ باید به خودت فشار بیاوری اما اگر این ذهنیت را نداشته باشی، به آن جا تعلق نداری. "

فن ده بیک در دو فصل فقط 50 بازی در یونایتد داشت و تصمیم گرفت که در زمستان به اورتون برود. اما به نظر می رسد که با حضور تن هاگ شرایط برایش عوض شود و او می تواند نقش مهمی در اولدترافورد داشته باشد. بسیاری از هم تیمی های فن ده بیک در یونایتد از او در مورد تن هاگ پرسیده اند که هافبک هلندی نیز مربی کنونی آژاکس را یک "ایده آل گرا" خوانده است.

4125