رسمی؛ هافبک هلندی منچستریونایتد به اورتون پیوست

رسمی؛ هافبک هلندی منچستریونایتد به اورتون پیوست

پایگاه خبری فوتبالی - دونی فن ده بیک هافبک هلندی منچستریونایتد با عقد قراردادی قرضی به اورتون پیوست تا ادامه فصل را در مرسی ساید سپری کند. 

به گزارش فوتبالی، از چند روز گذشته پس از انتصاب فرانک لمپارد به عنوان جانشین رافا بنیتز، تافی‌ها تلاش خود را برای جذب دونی فن ده بیک آغاز کردند و حتی رسانه‌های بریتانیایی مدعی هستند که لمپارد شخصا با فن ده بیک تماس گرفته تا او را به گودیسون پارک ببرد. 

به نقل از مارکا، در تابستان سال 2020، فن ده بیک با مبلغ 50 میلیون یورو از آژاکس به شیاطین سرخ پیوست، اما در طول این مدت فقط 1836 دقیقه بازی کرده و آمارش تنها 2 گل و 2 پاس گل است. او زیر نظر سولشر اصلا به بازی گرفته نمی‌شد، اما با حضور رالف رانگنیک کمی شرایطش بهتر شد، اما حالا امیدوار است در اورتون بیشتر بازی کند. 

فن ده بیک در گفت و گویی با اورتون تی وی گفت: "از پیوستن به اورتون خیلی خوشحالم و بی صبرانه منتظرم تا به تیم کمک کنم. فکر می‌کنم اورتون باشگاه بزرگی است. بازیکنان باکیفیت زیادی در اینجا حضور دارند. به اینجا آمدم، چون می‌خواهم به تیم کمک کنم تا به رده‌های بالاتری برسیم. امیدوارم بتوانم با گل‌ها و البته پاس گل‌هایم، به لمپارد کمک کنم."

4416