عکس؛ شروع پیش‌فصل منچستریونایتد بدون رونالدو

عکس؛ شروع پیش‌فصل منچستریونایتد بدون رونالدو

پایگاه خبری فوتبالی - منچستریونایتد برای شروع پیش فصل خودشان را به زمین تمرین کارینگتون رساندند هر چند که بازیکنان حاضر در بازیهای ملی نظیر رونالدو غایب بودند و با تاخیر به تمرینات اضافه می شوند.

به گزارش فوتبالی، بازیکنان یونایتد که در بازیهای ملی حاضر نبودند، از امروز برای شروع پیش فصل در زمین تمرین شیاطین سرخ حضور پیدا کردند هر چند که به تدریج ملی پوشان نیز در روزهای آینده برمی گردند تا تور تابستانی شیاطین سرخ از روز 18 تیر آغاز شود و آنها سفری را به شرق آسیا و استرالیا داشته خواهند داشت.

بازیکنان منچستریونایتد امروز اولین فرصت ملاقات با سرمربی جدید این تیم یعنی اریک تن هاگ را داشتند. داوید دخیا، آرون ون بیساکا، ویکتور لیندلوف، برندن ویلیامز، دونی فن ده بیک و آنتونی مارسیال برخی از چهره هایی بودند که امروز در زمین تمرین کارینگتون حاضر شدند و تست های پزشکی را پشت سر گذاشتند.

اولین بازی پیش فصل منچستریونایتد در روز 22 تیر در مقابل لیورپول در بانکوک خواهد بود. شیاطین سرخ  بعد از آن به مصاف ملبورن ویکتوری، کریستال پالاس و استون ویلا در استرالیا می روند و در روز دهم مرداد مقابل اتلتیکو مادرید در اسلو قرار می گیرند. آخرین بازی پیش فصل آنها نیز مقابل رایو وایکانو در اولدترافورد خواهد بود.

4125