همسر هافبک منچستریونایتد برایش تیم پیدا کرد؟

همسر هافبک منچستریونایتد برایش تیم پیدا کرد؟

پایگاه خبری فوتبالی - همسر دونی فن ده بیک به نظر می رسد که نقشی کلیدی در انتقال قرضی این بازیکن از منچستریونایتد به کریستال پالاس ایفا خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، پالاس مذاکرات را با منچستریونایتد در مورد انتقال احتمالی فن ده بیک آغاز کرده است. بازیکن هلندی نتوانسته جایی برای خود در برنامه های رالف رانگنیک پیدا کند. پاتریک ویرا می خواهد برای نیمه دوم فصل، فن ده بیک را به کریستال پالاس ببرد که همسر این بازیکن هلندی نقشی کلیدی ایفا کرده است. استله همسر فن ده بیک دختر دنیس برکمپ اسطوره فوتبال هلند است و دیلی میل گزارش داده است که برکمپ از رابطه خوبش با ویرا استفاده کرده تا مسیر انتقال را تسهیل ببخشد.

در حقیقت برکمپ با هم تیمی قدیمی خود در آرسنال یعنی پاتریک ویرا تماس گرفته است تا او را راضی کند تا فن ده بیک را به کریستال پالاس ببرد.  فن ده بیک و همسرش به زودی صاحب فرزند می شود و بدین ترتیب برکمپ پدر بزرگ خواهد شد.

ویرا از ترکیب کنونی خود رضایت دارد اما حس می کند که خرید فن ده بیک 24 ساله می تواند برای تیمش مفید واقع شود. فن ده بیک فقط 14 بازی در همه تورنمنت ها در فصل جاری داشته است و به نظر می رسد که خودش هم تصمیم گرفته که به جایی برود که شانس بیشتری برای بازی داشته باشد.

4125