تست پزشکی مسی و امضای قرارداد با ناصر الخلیفی؛ چند ساله بست؟

تست پزشکی مسی و امضای قرارداد با ناصر الخلیفی؛ چند ساله بست؟

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی بالاخره به طور رسمی با باشگاه پاریسن ژرمن قرارداد امضا کرد و از این به بعد باید او را رسما بازیکن پاریسن ژرمن بدانیم.

به گزارش فوتبالی، لیونل مسی عصر سه شنبه از بارسلونا راهی شهر پاریس شد و پس از رسیدن به پاریس در تست های پزشکی پاریسن ژرمن شرکت کرد تا پس از آن به طور رسمی در ورزشگاه پارک ده پرنس معارفه شده و برای اولین بار لباس های پاریسن ژرمن را بر تن کند.

مسی پس از اینکه تست های پزشکی خود را با موفقیت پشت سر گذاشت، پای امضای قرارداد با مالک قطری باشگاه پاری سن ژرمن یعنی ناصر الخلیفی رفت و با او قرارداد امضا کرد.

قراردادی که لیونل مسی با پاریسن ژرمن امضا کرده است، مانند قرارداد سرخیو راموس دو ساله است. در واقع لیونل مسی که به عنوان بازیکن آزاد راهی پی اس جی شده است، تا سال 2023 با این باشگاه قرارداد امضا کرد. البته یک بند هم در قرارداد لیونل مسی گنجانده شده است که پس از دو سال، به طور اختیاری می توان این قرارداد را یک سال دیگر یعنی تا تابستان 2024 تمدید کرد.

در هر صورت پروسه انتقال مسی به پاریسن ژرمن هم به پایان رسید و او فردا ساعت 13:30 به وقت تهران در کنفرانس مطبوعاتی خود شرکت خواهد کرد.

1470