چهره عصبانی ناصر الخلیفی پس از گل سوم بارسلونا به پاریسن ژرمن

چهره عصبانی ناصر الخلیفی پس از گل سوم بارسلونا به پاریسن ژرمن

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که ناصر الخلیفی مالک قطری پی اس جی از باخت تیمش مقابل بارسلونا بسیار عصبانی شده است.

به گزارش فوتبالی ، شب گذشته در دور رفت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، پاری سن ژرمن و بارسلونا در ورزشگاه پارک ده پرنس به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی بارسا موفق شد با نتیجه سه بر دو به پیروزی برسد. شاگردان ژاوی اکنون باید نتیجه را در بازی برگشت که در خانه خودشان است حفظ کنند تا بتوانند به مرحله نیمه نهایی برسند.

در تصویری که از بازی شب گذشته در شبکه های اجتماعی وایرال شده و مورد توجه قرار گرفته است، می بینیم که ناصر الخلیفی که روی سکو های ورزشگاه پارک ده پرنس حضور داشت، پس از گل سوم بارسلونا چهره ای بسیار عصبانی دارد. گل سوم بارسلونا در دقیقه 77 توسط آندریاس کریستنسن روی یک ضربه کرنر به ثمر رسید.

همه می دانند که رویا و هدف اصلی ناصر الخلیفی قهرمان شدن در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا است اما تیم او هر سال ناکام می ماند و باید دید که در این فصل از رقابت ها هم آن ها در نهایت ناکام خواهند شد یا این که موفق می شوند در بازی برگشت مقابل بارسا کامبک بزنند.

1471