عکس؛ ناصر الخلیفی در استانبول برای مراسم قرعه کشی چمپیونزلیگ

عکس؛ ناصر الخلیفی در استانبول برای مراسم قرعه کشی چمپیونزلیگ

پایگاه خبری فوتبالی - مراسم قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا برای فصل 2021/22 از ساعت 20:30 امشب به وقت تهران برگزار خواهد شد و تیم های مختلف رقبای خود را برای دور گروهی این فصل از رقابت ها خواهند شناخت.

به گزارش فوتبالی، پاریسن ژرمن با توجه به خرید هایی که در این تابستان داشته، تبدیل به یکی از مدعیان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا برای فصل جدید شده است و باید دید که چه قرعه ای در دور گروهی نصیب این تیم می شود.

ناصر الخلیفی، مالک قطری پی اس جی برای مراسم قرعه کشی دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا به استانبول یعنی محل برگزاری این مراسم رفته است و این اتفاق در حالی که افتاده که در این روز ها شایعات زیادی پیرامون کیلیان امباپه وجود دارد و بسیاری معتقدند که این بازیکن قرار است به زودی راهی رئال مادرید شود.

روز گذشته مدیر ورزشی پاریسن ژرمن گفته بود که رئال مادرید یک پیشنهاد 160 میلیون یورویی برای امباپه داده است اما پی اس جی آن را رد کرده چرا که امباپه را با این قیمت به فروش نخواهد رساند. البته ناصر الخلیفی هیچ واکنشی درباره فروش امباپه نداشته است و سعی کرده نسبت به این موضوع بی تفاوت باشد و باید دید که در نهایت چه اتفاقاتی در این باره رخ خواهد داد.

1470