ناصر الخلیفی موضع خود درباره امباپه را مشخص کرد

ناصر الخلیفی موضع خود درباره امباپه را مشخص کرد

پایگاه خبری فوتبالی - در این روز ها حرف و حدیث ها درباره کیلیان امباپه و احتمال ماندن یا رفتن او از پاری سن ژرمن بسیار زیاد است و باید دید که در نهایت چه اتفاقاتی درباره او رخ خوهد داد.

به گزارش فوتبالی، ناصر الخلیفی به طور رسمی از لوییز انریکه به عنوان سرمربی جدید پاری سن ژرمن رونمایی کرد. او درباره کیلیان امباپه هم حرف هایی زد و به نظر می رسد که موضع رسمی خود را درباره ستاره فرانسوی روشن کرده است.

مدیر قطری پی اس جی درباره کیلیان امباپه گفت:" ما نمی خواهیم که او به طور رایگان در سال 2024 از باشگاه برود. موضع ما روشن است اگر کیلیان می خواهد بماند، خواسته ما نیز همین خواهد بود اما او باید یک قرارداد جدید امضا کند و قرارداد فعلی خود را تمدید کند."

ناصر الخلیفی در ادامه افزود:" ما نمی خواهیم بهترین بازیکن جهان را به طور رایگان از دست بدهیم. این قضیه غیر ممکن است. امباپه گفته است که به طور رایگان از باشگاه جدا نخواهد شد اما اگر نظر او عوض شود، دیگر تقصیر من نیست."

در هر صورت باید دید که چه اتفاقاتی پیرامون کیلیان امباپه رخ خواهد داد. بحث پیوستن او به رئال مادرید سال ها است که مطرح است و باید دید که بالاخره او راهی رئال مادرید می شود یا خیر.

1470