ناصر الخلیفی: نیمار و امباپه 2000 درصد در پاری سن ژرمن خواهند ماند

ناصر الخلیفی: نیمار و امباپه 2000 درصد در پاری سن ژرمن خواهند ماند

سایت رسمی فوتبالی - ناصر الخلیفی، مدیرعامل پاری سن ژرمن، اعلام کرد که این باشگاه حاضر به فروش نیمار و امباپه به دلیل قوانین فیرپلی مالی اروپا نیست و این اتفاق رخ نخواهد داد. 

به گزارش فوتبالی، سال گذشته پاری سن ژرمن ادعای مطرح شده از سوی اشپیگل و مدیاپارت که باشگاه قوانین فیرپلی مالی را رعایت نکرده، رد کرد. بعضی مدعی شده بودند که پی اس جی در نظر دارد ستاره های گرانقیمت خود را برای رسیدن به فیرپلی مالی به فروش برساند اما الخلیفی ادعای فروش نیمار یا امباپه که هر دو بارها برای جدایی از پاری سن ژرمن لینک شده اند را رد کرد. او در گفتگو با یکی از نشریه های فرانسوی اظهار داشت: " این اتفاق 100 درصد نیست بلکه 2000 درصد است. آنها در پاریس خواهند ماند. بسیاری از رسانه ها خصوصا در فرانسه ادعا کرده اند که ما باید نیمار یا امباپه را به فروش برسانیم. می خواهم تایید کنم که نیمار و امباپه در این باشگاه خواهند ماند. البته که می خواهیم خرید کنیم و باید در چارچوب قوانین فیرپلی مالی بمانیم. ما به خودمان اطمینان داریم. "

نیمار در حال حاضر در برزیل و مشغول انجام روند درمانی خود است و امباپه در غیاب او و ادینسون کاوانی نفر اول خط حمله پاری سن ژرمن به شمار می رود. این بازیکن 20 ساله اخیرا پیشرفت های زیادی در فوتبال فرانسه کرده و خود را به عنوان یکی از بهترین بازیکنان دنیا مطرح کرده است. پاری سن ژرمن با 14 امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم در صدر جدول لیگ فرانسه قرار گرفته است. 

1070