امباپه و زیر پا گذاشتن حرفی که ناصر الخلیفی زده بود

امباپه و زیر پا گذاشتن حرفی که ناصر الخلیفی زده بود

پایگاه خبری فوتبالی - با به پایان رسیدن فصل جاری کیلیان امباپه به عنوان یک بازیکن آزاد و به شکلی رایگان از پاری سن ژرمن جدا می شود و به نظر می رسد که مقصد بعدی او رئال مادرید خواهد بود.

به گزارش فوتبالی ، امباپه به صورت رایگان از پی اس جی جدا می شود و این در حالی است که ناصر الخلیفی مالک قطری پاری سن ژرمن گفته بود که هرگز چنین اتفاقی رخ نخواهد داد و اجازه نمی دهد که امباپه به طور رایگان از پاری سن ژرمن برود.

در حقیقت در تابستان گذشته و در حالی که کیلیان امباپه وارد آخرین سال قرارداد خود با پاری سن ژرمن شده بود، ناصر الخلیفی در این باره گفته بود:" اجازه نمی دهیم که امباپه به عنوان یکی از بهترین بازیکن های دنیا، تیم ما را به شکلی رایگان ترک کند. برنامه ما برای این قضیه کاملا مشخص است. امباپه اگر می خواهد بماند باید قرارداد خود را تمدید کند. او به ما گفته که می ماند و به شکلی رایگان جدا نمی شود."

حالا امباپه با به پایان رسیدن فصل به شکل رایگان از پاری سن ژرمن جدا می شود و به احتمال زیاد راهی رئال مادرید می شود تا به این ترتیب حرفی که ناصر الخلیفی زده بود را زیر پا گذاشته باشد. امباپه در پیام خداحافظی خود با پی اس جی حرفی از ناصر الخلیفی نزد.

1471