تکذیب ادعاهای اخیر مسی توسط ناصر الخلیفی

تکذیب ادعاهای اخیر مسی توسط ناصر الخلیفی

پایگاه خبری فوتبالی – ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه پاری سن ژرمن، پس از ادعای اخیر مسی مبنی بر اینکه این باشگاه فرانسوی واکنشی به قهرمانی آرژانتین در جام جهانی نشان نداد، به این ادعا واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی، پس از بازگشت مسی، بعد از افتخار آفرینی به همراه تیم ملی کشورش در جام جهانی 2022 قطر، این ستاره 36 ساله این احساس را داشت که او تنها بازیکن آرژانتینی بوده که از طرف تیم باشگاهی خود، مورد تقدیر قرار نگرفته است. لیساندرو مارتینز و الکسیس مک آلیستر، دو نمونه از بازیکنانی بودند که به شدت توسط باشگاه‌های خود مورد تقدیر قرار گرفتند.

حالا الخلیفی چنین ادعایی را تکذیب کرده است و به این موضوع اشاره کرده است که جشن گرفتن این افتخار برای مسی چطور قرار بوده تا حساس باشد زیرا این افتخار برای آرژانتین، با شکست دادن فرانسه در فینال به دست آمد، او در اینباره گفت:" همانطور که همه دیدند، ما حتی ویدیویی در اینباره منتشر کردیم، ما در تمرینات افتخار آفرینی مسی را جشن گرفتیم و همچنین جشنی خصوصی برای او برگزار کردیم اما با کمال احترام، ما یک باشگاه فرانسوی هستیم. البته که جشن گرفتن در داخل ورزشگاه موضوع حساسی بود. ما باید به کشوری که او شکست داد، هم تیمی‌هایش در تیم ملی فرانسه و همچنین هوادارانمان، احترام بگذاریم."

2102