اسطوره برزیل: باید مجسمه جورجینیو را در استمفورد بریج بسازند

اسطوره برزیل: باید مجسمه جورجینیو را در استمفورد بریج بسازند

پایگاه خبری فوتبالی - روبرتو کارلوس اسطوره فوتبال برزیل به تمجید از جورجینیو هافبک ایتالیایی باشگاه چلسی پرداخت و اذعان کرد که او لایق کسب جایزه توپ طلاست. 

به گزارش فوتبالی، جورجینیو فصلی رویایی را پشت سر گذاشت. او در ابتدا با چلسی موفق شد به قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا دست پیدا کند و سپس همراه با ایتالیا به قهرمانی یورو 2020 رسید تا ایتالیا برای اولین بار از سال 1968 قهرمان یورو شوند. آتزوری در فینال این مسابقات برابر تیم ملی انگلیس قرار گرفتند و پس از تساوی 1-1 در وقت‌های قانونی و اضافی، در ضربات پنالتی به پیروزی رسیدند. 

به نقل از فوتبال ایتالیا، روبرتو کارلوس اسطوره فوتبال برزیل و ستاره سابق تیم‌های رئال مادرید و اینتر درباره قهرمانی ایتالیا به روزنامه لاریپابلیکا گفت: "مردان روبرتو مانچینی فقط به خاطر این که فوتبال زیبایی ارائه دادند، قهرمان نشدند، بلکه ذهنیت درستی داشتند. این تنها راهی است که باید در مقابل تیم‌هایی همچون اسپانیا که بازی مالکانه دارند و همچنین تیم فیزیکی انگلیس، به کار بگیرید." 

او همچنین درباره جورجینیو گفت: "هر تیمی حتی برزیل، به چنین بازیکنی نیاز دارد. او دید بسیار خوبی دارد و خون‌سرد می‌باشد. همیشه می‌داند که چه کاری خوب است. همچنین او موقع حمل توپ بسیار راحت است، جایگیری فوق العاده دارد و یکی از ارکان اصلی قهرمانی ایتالیا در یورو و همچنین چلسی در لیگ قهرمانان بود. هواداران انگلیسی باید یک مجسمه از او بسازند."

4416