جورجینیو پس از تساوی مقابل هلند: نمی‌توانیم در هر بازی برنده باشیم

جورجینیو پس از تساوی مقابل هلند: نمی‌توانیم در هر بازی برنده باشیم

خبرگزاری فوتبالی – هافبک تیم ملی ایتالیا اعلام کرده آن‌ها نمی‌توانند در هر بازی برنده شوند و هلند نمایش خوبی داشته است.

به گزارش فوتبالی، جورجینیو پس از پایان بازی به رای اسپورت گفت: زمانی که برنده نمی‌شویم طبیعی است که ناامید باشیم زیرا با تمام وجودمان برای برد تلاش کردیم و این نتیجه خسته کننده است اما مسئله اینجاست که نمی‌توانید در تمام بازی‌ها برنده شوید. فکر می‌کنم نمایش خوبی داشتیم و مردم از مشاهد بازی دو تیم که یک بازی زیبا بود لذت بردند. ما شانس‌هایی داشتیم و حریف هم همین طور. ثابت کردیم که هویتی واضح و شفاف داریم و به این روند ادامه می‌دهیم.

از جورجینیو پرسیده شد مهم‌ترین تفاوت با یک ماه گذشته و برد مقابل هلند در زمین حریف چه بود که او پاسخ داد: فکر می‌کنم مسئله تاکتیکی است. آن‌ها با ۵ بازیکن دفاع می‌کردند. در آمستردام آن‌ها ۴ دفاع داشتند. مجبور بودیم مقابل آن‌ها پاس بدهیم تا موقعیت خلق کنیم. این بار آن‌ها در زمان مناسب ما را پرس کردند و از لحاظ تاکتیکی ما را محدود کردند. برای مدت زمانی توانستیم راهی برای عبور از پرس آن‌ها پیدا کنیم و دیگر نتوانستند ما را خنثی کنند.

ایتالیا برای حضور در رتبه اول جدول باید در بازی رو در رو لهستان را شکست دهد. جورجینیو می‌گوید: می‌خواهیم برنده شویم و مطمئن هستم که به خاطر تمام تلاشی که برای تیم ملی می‌کنیم شایسته آن هستیم .

1101