آخرین اخبار از اردوی تیم ملی ایتالیا؛ جورجینیو اضافه شد، تونالی نمی‌رسد

آخرین اخبار از اردوی تیم ملی ایتالیا؛ جورجینیو اضافه شد، تونالی نمی‌رسد

خبرگزاری فوتبالی – جورجینیو به اردوی تیم ملی ایتالیا اضافه شد اما تونالی در بازی‌های آتی ایتالیا حضور نخواهد داشت.

به گزارش فوتبالی، تیم ایتالیا باید روز جمعه در چهارچوب لیگ ملت‌های اروپا در شهر فلورانس مقابل بوسنی قرار گیرد و ۳ روز بعد، در روز دوشنبه هم در خانه هلند به میدان رود. روبرترو مانچینی، سرمربی آتزوری، لیست خود را برای این دو بازی اعلام کرده بود اما ۲ بازیکن این تیم دچار کرونا شده بودند و در قرنطینه به سر می‌بردند. حالا خبر رسیده جورجینیو با پایان رسیدن دوره قرنطینه‌اش به اردوی تیم ملی ایتالیا اضافه می‌شود اما ساندرو تونالی به هیچ کدام از این دو بازی نخواهد رسید.

سایت فوتبال ایتالیا در این زمینه نوشته جورجینیو هم اکنون در ایتالیا به سر می‌برد و به محل اردوی تیم ملی رسیده و قرار است آنجا تست‌های نهایی را پشت سر بگذارد.

از سوی دیگر مانچینی که می داند تونالی علاوه بر مشکل کرونا، ممکن است به دلیل مسائل نقل و انتقالاتی تمرکز کافی برای حضور در اردوی تیم ملی را نداشته باشد تصمیم گرفته دیگر وضعیت او را برای اردوی فعلی پیگیری نکند.

بازیکنان تیم ملی ایتالیا امروز تمرینات خود را در ورزشگاه آرتیمو فرانکی پیگیری می‌کنند که محل برگزاری بازی مقابل بوسنی است.

گفتنی است لورنزو اینیسنیه به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ پای چپ و الکس مرت به دلیل مصدومیت از ناحیه زانوی راست احتمالا برای ایتالیا بازی نخواهند کرد.

1101