با تایید مدیر برنامه جورجینیو، این بازیکن فصل بعد در چلسی می ماند

با تایید مدیر برنامه جورجینیو، این بازیکن فصل بعد در چلسی می ماند

پایگاه خبری فوتبالی - مدیر برنامه جورجینیو می گوید یوونتوس درباره جورجینیو هافبک چلسی سوال کرده است اما همه این ها در اختیار باشگاه است و او یک قرارداد دو ساله دارد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فوتبال ایتالیا، جورجینیو، هافبک ایتالیایی متولد برزیل به آبی پوشان لندنی قبل از این که در مسابقات یورو 2020 موفق شد در تمام بازی ها برای آتزوری به میدان رود، به باشگاه چلسی کمک کرد تا لیگ قهرمانان اروپا را در فصل 21-22-2020 بالای سر ببرند. 

از زمان ترک لندن توسط مائوریتزیو ساری، سرمربی ایتالیایی وقت باشگاه چلسی در تابستان 2019، جورجینیو هدف اصلی نقل و انتقالاتی هر دو طرف بود و ستاره سابق ناپولی با بازگشت به سری A و این بار به بیانکونری ارتباط مداوم داشت.

ژائو سانتوس، مدیر برنامه این بازیکن ایتالیایی به رسانه ها گفت: "موکلم یک قرارداد دو ساله دارد و همه چیز در دست باشگاه است. جام باشگاه های جهان و سوپر جام اروپا در انتظار چلسی است که برای یک فوتبالیست، این ها اهداف مهمی هستند. اما بازار نقل و انتقالات همیشه بازار نقل و انتقالات است و اگر باشگاه بزرگی یک پیشنهاد جدی در رابطه با جورجینیو به چلسی بدهد، آن گاه ما ارزیابی خواهیم کرد. در سن 29 سالگی، او می تواند در تمام باشگاه های برتر اروپا عملکرد بسیار خوبی داشته باشد و بسیاری به او علاقه مند هستند. در حال حاضر فقط می توانم بگویم جورجینیو فصل آینده را در چلسی بازی خواهد کرد."

9404