یوونتوس و پیشنهاد ۳ بازیکن به چلسی برای معاوضه با جورجینیو

یوونتوس و پیشنهاد ۳ بازیکن به چلسی برای معاوضه با جورجینیو

خبرگزاری فوتبالی – یوونتوس می‌خواهد جورجینیو را جذب کند و به همین دلیل می‌خواهد ۳ بازیکن را به چلسی پیشنهاد دهد تا مدیران رقیب، از میان آن‌ها بازیکنان مد نظر برای معاوضه را انتخاب کنند.
به گزارش فوتبالی، باشگاه یوونتوس به چلسی ۳ بازیکن خود را پیشنهاد کرده تا جورجینیو را به تورین ببرد و ساری بتواند با او کار کند. این بازیکن برزیلی‌الاصل که برای تیم ملی ایتالیا بازی می‌کند، پیشتر با ساری در ناپولی و چلسی همکاری داشته و هم‌اکنون پیراهن آبی‌پوشان لندنی را بر تن می‌کند اما طبق اعلام ساندی اکسپرس، یوونتوس می‌خواهد به هر نحوی شده او را خریداری کند.
رسانه اسپورت  گفته یوونتوس می‌خواهد میرالم پیانیچ را به چلسی پیشنهاد کند اما این بازیکن صربستانی علاقه دارد به بارسلونا بپیوندد و شایعات زیادی درباره احتمالا بالای جذبش توسط بارسا شنیده می‌شود. یکی دیگر از گزینه‌های یوونتوسی‌ها برای معاوضه هم داگلاس کاستا است.
ژائو سانتو، مدیر برنامه‌های جورجینیو هفته گذشته زمانی که متوجه شده یوونتوس موکلش را می‌خواهد بسیار خوشحال شده و در یک گفت و گوی رادیویی گفته: چند وقتی است که درباره علاقه یوونتوس به جورجینیو در رسانه‌ها اخباری منتشر می‌شود. باید بگویم که یوونتوس یکی از برترین باشگا‌های فوتبال است.
جورجینیو از سال ۲۰۱۸ با مبلغ ۵۰ میلیون یورو از ناپولی به چلسی پیوسته است.

1101