جورجینیو: خودم را به هواداران چلسی ثابت می‌کنم

جورجینیو: خودم را به هواداران چلسی ثابت می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، جورجینیو، ستاره خط هافبک چلسی از اینکه توسط عده زیادی از هواداران چلسی در ورزشگاه خانگی این تیم هو شده ناراحت است و می‌گوید با اینکه خود را شایسته هو شدن نمی‌داند ولی به سختی در حال تلاش است تا نظر هواداران چلسی را درباره خود تغییر دهد.

جورجینیوی ایتالیایی زمانی که مائوریتزیو ساری، سرمربی سابق ناپولی، در تابستان گذشته به عنوان سرمربی چلسی انتخاب شد از تیم سابقش ناپولی جدا شده و به چلسی پیوست. جورجینیو از آن زمان تا امروز در تلاش است تا خود را با شرایط لیگ برتر، باشگاه چلسی و استمفوردبریج تطبیق دهد.

جورجینیوی 27ساله در فصل جاری یکی از بازیکنان فیکس چلسی بوده و تا کنون در 26 بازی لیگ برتری که با پیراهن آبی چلسی به میدان رفته موفق شده یک گل به ثمر برساند. البته در این شکی نیست که جورجینیو از زمان انتقال از ناپولی، هنوز نتوانسته در استمفوردبریج به اندازه آن تیم درخشان ظاهر شود.

جورجینیو در این باره گفت:" به لطف تکنولوژی ما خیلی زود می‌فهمیم که هواداران درباره ما چه فکر می‌کنند و چه می‌گویند. مهم این است که بدانیم چطور با این شرایط مواجه شویم".

هافبک ایتالیایی چلسی در ادامه گفت:" من آرام هستم چون هواداران همه جا همینطورند. وقتی تیم برنده نمی‌شود هواداران غر می‌زنند. که البته حق هم دارند. من به انجام وظیفه‌ام ادامه می‌دهم و اطمینان دارم که می‌توانم به هواداران چلسی ارزش خودم را ثابت کنم و نظرشان را درباره خودم برگردانم".