حمایت سرمربی ایتالیا از جورجینیو پس از هدر دادن پنالتی

حمایت سرمربی ایتالیا از جورجینیو پس از هدر دادن پنالتی

پایگاه خبری فوتبالی - علیرغم از دست دادن ضربه پنالتی بسیار مهم توسط جورجینیو، روبرتو مانچنینی سرمربی ایتالیا به حمایت از او پرداخت. 

به گزارش فوتبالی، شب گذشته دو تیم ایتالیا و سوئیس از مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر در گروه C به مصاف هم رفتند که در پایان، دو تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند. در این دیدار جورجینیو ستاره آتزوری یک پنالتی مهم از دست داد که در صورت گل کردن آن، صعود ایتالیا به جام جهانی 2022 قطعی می‌شد. 

به نقل از سایت گل، مانچینی پس از پایان بازی به RAI Sport گفت: "ما در دور رفت یک پنالتی از دست دادیم و یک پنالتی نیز در دور برگشت. این اتفاقات ممکن است همیشه رخ دهد. جورجینیو حس کرد که باید محکم شوت بزند و به نظرم کار درستی کرد. او یکی از بهترین پنالتی‌زن‌های تیم است. در نیمه اول زجر کشیدیم و حریف ما را اذیت کرد. سپس توانستیم از زیر فشار خارج شویم، اما نتوانستیم به گل پیروزی دست پیدا کنیم."

دی لورنزو زننده تک گل ایتالیا نیز در حمایت از هافبک چلسی گفت: "جورجینیو یک قهرمان بزرگ و پنالتی‌زن اول ماست. باید در این شرایط سخت به او کمک کنیم."

جورجینیو پیش از دیدار شب گذشته با سوئیس، یک پنالتی در دیدار رفت برابر این تیم و همچنین یک پنالتی در فینال یورو 2020 مقابل انگلیس نیز از دست داده بود. 

4416