جزئیات پیشنهاد جدید بیانکونری برای ستاره ایتالیایی تیم ساسولو

جزئیات پیشنهاد جدید بیانکونری برای ستاره ایتالیایی تیم ساسولو

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه یوونتوس در حال آماده سازی پیشنهاد جدیدی برای جذب مانوئل لوکاتلی است اما هنوز جلسه جدیدی میان مدیران این دو باشگاه برگزار نشده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از به نقل رسانه فوتبال ایتالیا، مانوئل لوکاتلی 23 ساله در صدر لیست خرید تابستانی بیانکونری است اما آن ها هنوز با باشگاه ساسولو توافق نکرده اند. قیمت درخواستی ساسولو 40 میلیون یورو است؛ درخواستی که یوونتوس فقط می تواند با گنجاندن گزینه انتقال قرضی (همراه با حق خرید دائمی) یکی از بازیکنان جوان خود به آن پاسخ مثبت بدهد؛ برای این کار، به نظر می رسد گزینه مد نظر بیانکونری رادو دراگوسین، مدافع جوان رومانیایی تورینی ها باشد. یوونتوس و ساسولو هنوز در حال مذاکره بر سر پیشنهاد نقدی بانوی پیر هستند که باید به باشگاه مبدا در این انتقال ارائه شود.

رسانه های ایتالیایی گزارش می دهند که باشگاه ساسولو آخرین پیشنهاد بیانکونری برای لوکاتلی را که شامل قرارداد قرضی 5 میلیون یورویی با گزینه خرید دائمی 20 میلیون یورو تا سال 2023 به علاوه حدود 7 میلیون یورو به عنوان پاداش می شود، بررسی می کند. یوونتوس همچنین می تواند یک بند فروش 25 درصدی را در این پیشنهاد جدید خود لحاظ کند.

با این حال طبق گزارشات قبلی رسانه ها، باشگاه ساسولو قبل از این، پیشنهاد اولیه قرارداد قرضی دو ساله به مبلغ 5 میلیون یورو با گزینه خرید دائمی 25 میلیون یورو به علاوه پاداش را رد کرده بود.

9404