ابهام درباره لوکاتلی؛ بازیکن در تمرین ساسولو/ رسانه ها مدعی توافق

ابهام درباره لوکاتلی؛ بازیکن در تمرین ساسولو/ رسانه ها مدعی توافق

پایگاه خبری فوتبالی - هفته های طولانی است که هواداران یوونتوس در انتظارند تا خبری را که مدت زمان بسیاری را برای شنیدنش گذرانده اند، بالاخره بشنوند اما ظاهرا این قصه هنوز سری دراز دارد و ماجرای انتقال ستاره ملی پوش ساسولو به تورین، بدجوری گره خورده است. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه گاتزتا دلو اسپورت ایتالیا، روند انتقال مانوئل لوکاتلی، ستاره ملی پوش ساسولو به جمع بازیکنان یوونتوس بسیار بسیار کند پیش می رود و این موضوع، هواداران بیانکونری را کلافه و نسبت به عملکرد مدیران تیمشان بدگمان کرده است.

در روزهای اخیر مذاکرات بین دو باشگاه یوونتوس و ساسولو بر سر چگونگی انتقال هافبک خوش نقش ایتالیایی همچنان در جریان است و روند انتقال مانوئل لوکاتلی به بیانکونری به سختی پیش می رود اما سران این تیم به این انتقال امیدوار هستند.

طبق گزارش این نشریه ایتالیایی، روز گذشته هر دو طرف با هم دیدار کردند و نکته امیدوار کننده برای هواداران بیانکونری این است که گفت و گوهای دیروز روند مثبتی داشته و قرار است تا در هفته آینده نیز جلسه جدیدی میان مدیران دو باشگاه برگزار شود. امروز اما خبر رسیده که مانوئل لوکاتلی در تمرینات تیم ساسولو شرکت کرده و به همراه سایر بازیکنان تیم تمرین کرده است.

از سوی دیگر، این بازیکن همچنان در انتظار رسیدن خبر جدیدی از انتقالش به یوونتوس است زیرا که لوکاتلی بارها به طور علنی از علاقه خود به تیم تورینی صحبت کرده و حتی پیشنهادهایی از سایر تیم ها مثل آرسنال انگلیس را به امید پیوستن به جمع نفرات یوونتوس رد کرده است. 

مانوئل لوکاتلی تا سال 2023 با ساسولو قرارداد دارد و همین باعث شده تا مسیر کار انتقال برای سران یوونتوس دشوار کرده بود.

هر چند که طبق این گزارش، سران یوونتوس و ساسولو بر سر انتقال مانوئل لوکاتلی به صورت قرضی با حق خرید 35 میلیون یورویی به توافق رسیده اند و مقرر شده تا نهایتا روز دوشنبه تکلیف این انتقال مشخص شود. دلیل این که این انتقال دیروز نهایی نشد، اختلاف در فرمول و نحوه پرداخت پول عنوان شده است؛ به این صورت که یوونتوس می گوید در صورت صعود به لیگ قهرمانان فصل آینده، بند خرید دائمی شود اما ساسولو گزینه تعداد بازی مشخص برای دائمی شدن قرارداد را مد نظر دارد؛ انتظار می رود با برطرف شدن این اختلاف نظر نسبتا جزئی،  انتقال لوکاتلی به یوونتوس به زودی نهایی و اعلام شود. 

9404