جزئیات پیشنهاد یوونتوس برای خرید ستاره تیم ملی ایتالیا

جزئیات پیشنهاد یوونتوس برای خرید ستاره تیم ملی ایتالیا

پایگاه خبری فوتبالی - گاتزتا دلوا اسپورت گزارش داده است که رئال مادرید، پی اس جی، سیتی و دورتموند با ساسولو تماس گرفته اند و در مورد مانوئل لوکاتلی پرسیده اند اما یوونتوس با پیشنهاد 30 میلیون یورو به علاوه رادو دراگوسین به سراغ خرید این هافبک رفته اند.

به گزارش فوتبالی، لوکاتلی 23 ساله یکی از آینده دارترین بازیکنان فوتبال ایتالیاست که در یورو دو گل زده و انتظار می رود که در این تابستان از ساسولو برود. قیمت او 40 میلیون یورو تخمین زده می شود و قرار است که مدیر اجرایی باشگاه ساسولو امروز با چروبینی مدیر ورزشی یووه ملاقات کند و در مورد این بازیکن مذاکرات رسمی صورت بگیرد.

گاتزتا گزارش داده است که پیشنهاد یوونتوس 30 میلیون یورو به علاوه رادو دراگوسین مدافع میانی 19 ساله ایست که اولین بازی خود را در تیم بزرگسالان یووه در فصل گذشته زیر نظر پیرلو داشت. این در حالیست که ساسولو ارزش دراگوسین را بین هفت تا هشت میلیون یورو می داند و اعتقاد دارد که مبلغ مالی پیشنهادی یووه باید بالاتر برود. ساسولو عجله ای برای توافق ندارد چرا که تیم های دیگری هم به جذب این هافبک 23 ساله علاقمند هستند. لوکاتلی فعلا با ادامه درخشش در یورو می تواند قیمتش را بالاتر ببرد و به نظر می رسد که این یوونتوس است که مجبور است برای خرید او فشار بیاورد.

4125