رسمی؛ مانوئل لوکاتلی به یوونتوس پیوست

رسمی؛ مانوئل لوکاتلی به یوونتوس پیوست

پایگاه خبری فوتبالی - سرانجام یکی از نقل و انتقالاتی که در این تابستان حرف و حدیث های زیادی پیرامون آن مطرح بود، به وقوع پیوست و مانوئل لوکاتلی از ساسولو به طور رسمی راهی یوونتوس شد تا بیانکونری ها این خرید خود را قطعی کرده باشند.

به گزارش فوتبالی، ماسیمیلیانو آلگری در یوونتوس به دنبال جذب یک هافبک بود و به سراغ مانوئل لوکاتلی هافبک ایتالیایی ساسولو رفت. این هافبک بین سال های 2016 تا 2018 در میلان توپ زده است و پس از آن راهی ساسولو شده و تاکنون که به جمع بیانکونری ها پیوسته است، در آن باشگاه حضور داشته است.

لوکاتلی به تازگی تست های پزشکی یوونتوس را با موفقیت پشت سر گذاشته بود و اکنون انتقالش از ساسولو به یوونتوس رسمی شده است.

قرارداد مانوئل لوکاتلی اکنون به صورت قرضی است و این بازیکن قرار است که دو فصل را به صورت قرضی در جمع بیانکونری ها باشد و پس از آن یک بند خرید اجباری در این قرارداد گنجانده شده است که یوونتوس باید تا سال 2026 لوکاتلی را با مبلغ 35 میلیون یورو خریداری کند.

بدین ترتیب دیگر مانوئل لوکاتلی را باید بازیکن یوونتوس دانست و به نظر می رسد که این شیوه خرید بازیکن توسط یوونتوس به این علت است که این باشگاه با مشکلات مالی زیادی دست و پنجه نرم می کند.

1470