ادامه مذاکرات بر سر انتقال لوکاتلی/ احتمال ورود یک بازیکن به معامله

ادامه مذاکرات بر سر انتقال لوکاتلی/ احتمال ورود یک بازیکن به معامله

پایگاه خبری فوتبالی - یوونتوس ممکن است برای متقاعد کردن ساسولو، فیلیپو رانوکیا را در قرارداد مانوئل لوکاتلی بگنجاند. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های ایتالیایی، این می تواند یک هفته سرنوشت ساز برای مانوئل لوکاتلی باشد، زیرا آینده او به دلیل مذاکرات پیچیده و طولانی بین بیانکونری و ساسولو هنوز نامشخص است. این بازیکن 23 ساله برای امضای قرارداد با بانوی پیر، پیشنهاد تیم های انگلیسی را رد کرده است، اما مديران باشگاه تورینی برای برآورده کردن خواسته های ساسولو تلاش می کنند.

کالچو مرکاتو گزارش می دهد که یوونتوس امیدوار است که تا 2 سال آینده مبلغ 5 میلیون یورو برای قرارداد قرضی پرداخت کند و بعد با پرداخت 20 میلیون یورو به همراه پاداش ها، قرارداد را دائمی کند.

با این حال، ساسولو 35 میلیون یورو برای قرارداد قرضی و تغییر آن به دائمی طی دو سال و مبلغ 10 میلیون یورو پاداش احتمالی را درخواست دارد.

بر اساس این گزارش، دو طرف قرار است امروز دوباره ملاقات کنند و یوونتوس در حال بررسی این موضوع است که رانوکیای جوان را در این قرارداد مشارکت دهد. این هافبک آینده دار در بازی دوستانه اخیر یوونتوس مقابل مونزا در تابستان امسال گلزنی هم کرد، اما این بازیکن 20 ساله هنوز در یک بازی رسمی با تیم بزرگسالان یوونتوس در ورزشگاه آلیانز تورین بازی نکرده است.

9404