لوکاتلی در کلینیک یوونتوس/ ستاره ایتالیایی تست های پزشکی را سپری کرد

لوکاتلی در کلینیک یوونتوس/ ستاره ایتالیایی تست های پزشکی را سپری کرد

پایگاه خبری فوتبالی - مانوئل لوکاتلی قبل از انتقال رسمی و امضای قرارداد با بیانکونری، برای انجام معاینات پزشکی به کلینیک اختصاصی یوونتوس رفت.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های ایتالیایی، شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گزارش می دهد که مانوئل لوکاتلی، هافبک ساسولو پس از آن که شب گذشته را در هتل باشگاه یوونتوس گذراند، با شرکت در آزمایشات پزشکی این تیم، در آستانه تکمیل پروژه انتقال خود به جمع نفرات بیانکونری است.

بازیکن ملی پوش ایتالیایی ساعت 8 صبح به وقت انگلیس به منظور انجام آزمایشات پزشکی خود در جی مدیکال (کلینیک اختصاصی باشگاه یوونتوس) وارد شد و انتظار می رود بعد از انجام این آزمایشات و در ساعات آینده، قرارداد رسمی را با بانوی پیر امضا کند.

یوونتوس و ساسولو سرانجام پس از مذاکرات طولانی در تابستان امسال، به توافق رسیدند و لوکاتلی با قراردادی قرضی و دو ساله همراه با گزینه خرید دائمی 35 میلیون یورویی، بدون هیچ قید و شرطی وارد ورزشگاه آلیانز تورین می شود.

طبق گزارش جانلوکا دی مارتزیو، خبرنگار شبکه اسکای اسپورت ایتالیا، بند تعهد به خرید دائمی در قرارداد لوکاتلی، در صورت صعود بیانکونری به رقابت های لیگ قهرمانان می تواند از سال آینده فعال و اعمال شود.

این بازیکن 23 ساله که در ژوئیه 2019 با قراردادی دائمی از میلان به ساسولو پیوست، در 99 بازی که با پیراهن این تیم انجام داد، 7 گل و 11 پاس گل را در کارنامه خود ثبت و هم اکنون این باشگاه را به مقصد ورزشگاه آلیانز تورین ترک می کند.

9404