اولین صحبت‌های ستاره تازه‌وارد یوونتوس پس از نهایی شدن انتقالش

اولین صحبت‌های ستاره تازه‌وارد یوونتوس پس از نهایی شدن انتقالش

پایگاه خبری فوتبالی - ستاره ایتالیایی تازه ورود یوونتوس معتقد است که انتقال به این باشگاه، رؤیای دوران کودکی او بوده که با تلاش و کوشش فراوان محقق شده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از شبکه تلویزیون رسمی باشگاه یوونتوس، پس از مدت ها انتظار و در پایان یکی از طولانی ترین پروژه های نقل و انتقالاتی در اروپا، مانوئل لوکاتلی، هافبک ایتالیایی ساسولو با قراردادی قرضی و دو ساله همراه با گزینه خرید دائمی به یوونتوس تورین منتقل شد. لوکاتلی پس از نهایی شدن انتقالش به جمع نفرات بیانکونری، گفت و گوی کوتاهی با جی تی وی (شبکه تلویزیونی اختصاصی باشگاه یوونتوس) انجام داده است که صحبت های این هافبک ملی پوش را در ادامه می خوانید:

"پیوستن به یوونتوس رویایی بود که به حقیقت پیوست. این انتقال، رویای کودکی بود که سخت کوشش کرد تا آن را محقق کند و تمام تلاشم را برای رسیدن به آن انجام دادم. اشتیاق زیادی برای حضور در استادیوم یوونتوس و دیدن هواداران دارم. این تازه شروع ماجراست!"

"باید بگویم دیروز حین خداحافظی از هم تیمی هایم در ساسولو اشک ریختم. ساسولو در قلب من است و خواهد ماند؛ زیرا این تیم مرا به بازیکن و فرد بهتری تبدیل کرد. در زندگی، همیشه زمان هایی هست که باید انتخاب کنید و الان، زمان درستی برای یک انتخاب جدید و خداحافظی با کسانی بود که مرا در این سفر فوق العاده همراهی کرده بودند. ترک ساسولو هرگز آسان نبود اما وقتی بر مشکلات غلبه کنید، نتیجه فوق العاده می شود. ساسولو مثل خانواده من است؛ شما اعضای باشگاه ساسولو باعث شدید من به قهرمانی مسابقات یورو 2020 برسم و همیشه عاشقتان خواهم بود. از آقای کارنوالی به عنوان مدیر ورزشی ساسولو و سرمربی آقای روبرتو دی زربی تشکر می کنم. همه شما را دوست دارم؛ خداحافظ ساسولو."

9404