فان؛ کاور فیفا 22 با مارتین بریتویت و تیمو ورنر چه شکلی می‌شود؟

فان؛ کاور فیفا 22 با مارتین بریتویت و تیمو ورنر چه شکلی می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی - شرکت EA Sports که سازنده سری بازی های معروف و پر طرفدار فیفا است، به تازگی از کاور جدیدترین نسخه بازی فیفا یعنی فیفا 22 رونمایی کرده است که کیلیان امباپه در نسخه اورجینال این بازی روی کاور آن قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، اما در شبکه های اجتماعی با این قضیه شوخی شده است و در واقع این کاور دستمایه طنز قرار گرفته است به طوری که رسانه Inside Global در شبکه های اجتماعی خود از کاور های جدیدی رونمایی کرده است، که روی آن ها تصاویر بازیکنان دیگری قرار دارد که این بازیکن ها عمدتا به خاطر عملکرد عجیب و غریب خود تبدیل به سوژه در دنیای فوتبال شده اند.

به عنوان مثال مارتین بریتویت که در فصل گذشته در بارسلونا پیراهن شماره 9 را بر تن می کرد، عملکرد جالبی نداشت و تبدیل به یک سوژه شده بود و انتقادات زیادی به او وارد می شد. اکنون در این طرح می بینیم که به طور فان، از تصویر مارتین بریتویت به جای کیلیان امباپه روی کاور فیفا 22 استفاده شده است.

از طرفی تیمو ورنر، مهاجم آلمانی چلسی هم فصل عجیب و غریبی را پشت سر گذاشت و فرصت سوزی های او سوژه شده بود بود و در طرحی دیگر هم می بینیم که برای شوخی با این مهاجمی که زیاد موقعیت خراب می کند، تصویر او روی کاور فیفا 22 قرار گرفته است!

1470