تشابه جالب یکی از بازیکنان فوتسال بارسلونا با بریتویت (عکس)

تشابه جالب یکی از بازیکنان فوتسال بارسلونا با بریتویت (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - تیم فوتسال بارسلونا در فینال لیگ قهرمانان اروپا در این رشته، با نتیجه 4 بر 3 مقابل تیم فوتبال اسپورتینگ پرتغال از شهر لیسبون، شکست خورد و نتوانست مقام قهرمانی را به دست بیاورد و بدین ترتیب، اسپورتینگ قهرمان لیگ قهرمانان اروپا در رشته فوتسال شد.

به گزارش فوتبالی، در این بازی بارسلونا ابتدا با نتیجه دو بر صفر پیش افتاده بود اما ناگهان 4 گل دریافت کرد و به اصطلاح، کامبک خورد تا عقب افتاده باشد. بارسلونا پس از این قضیه یکی از گل های خورده را جبران کرد و بازی 4 بر 3 شد اما در نهایت آبی و اناری پوشان با همین نتیجه شکست خوردند و جام را از دست دادند.

یک نکته جالب که در این بازی وجود داشت، تشابه جالب یکی از بازیکنان تیم فوتسال بارسلونا، با مارتین بریتویت، مهاجم شماره 9 تیم فوتبال بارسلونا است. در واقع این بازیکن از نظر ظاهر و تا حدودی مدل مو ها، شباهت هایی به مارتین بریتویت دارد و به همین جهت مورد توجه قرار گرفته است.

بریتویت مهاجمی است که در بارسلونا به خاطر مسائل مختلف دستمایه شوخی و طنز شبکه های اجتماعی و رسانه ها می‌شود و باید دید که تا چه زمانی او در بارسلونا خواهد ماند.

1470