عکس؛ چهره بامزه مهاجم بارسلونا برای ترساندن بچه‌هایش!

عکس؛ چهره بامزه مهاجم بارسلونا برای ترساندن بچه‌هایش!

پایگاه خبری فوتبالی - مارتین بریتویت مهاجم بارسلونا این روزها همچنان به ریکاوری از مصدومیتش در ناحیه زانوی پای چپ ادامه می دهد.

به گزارش فوتبالی، مهاجم دانمارکی در روز 16 سپتامبر زیر تیغ جراحی رفت و ادامه سال را از دست خواهد داد. اما با این وجود این بازیکن سعی می کند که از فرصت دوری از میادین استفاده کند و وقت بیشتری را در کنار خانواده اش سپری کند. حالا بریتویت به بهانه هالووین تصمیم گرفت که فرزندانش را در زمان خروجشان از مدرسه شگفت زده کند. در حقیقت بریتویت تصمیم گرفت که خودش را به شکل شخصیت محبوبش "جوکر" در بیاورد و همسرش آنلور نیز چهره "هارلی کوئین" را انتخاب کرد که به عنوان زوج جوکر شناخته می شود.

مارتین بریتویت

بریتویت در صفحه اینستاگرامش با بیش از1.5 میلیون دنبال کننده تصویری از گریم خود برای هالیوود منتشر کرده است و با شوخی نوشته است:"در حال خارج کردن بچه ها از مدرسه در کنار شریک جرم!"

گریم نسبتا بامزه بریتویت با واکنش های زیادی همراه شده است چرا که هواداران انتظار نداشتند که مهاجم دانمارکی را با این چهره ببینند.

مشکلات بارسا در فاز هجومی باعث شده تا حتی نبود بازیکنی نظیر بریتویت هم به چشم بیاید. این بازیکن دانمارکی مثل سایر اعضای تیمش منتظر است تا بداند سرنوشت نیمکت تیمش چه می شود و آیا ژاوی هدایت بارسا را به عهده می گیرد یا نه.

4125