عکس؛ پرواز بلند مارتین بریتویت به سبک رونالدو!

عکس؛ پرواز بلند مارتین بریتویت به سبک رونالدو!

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا با درخشش ویژه مارتین بریتویت موفق شد با نتیجه 4 بر 2 رئال سوسیه‌داد را در هفته اول رقابت های لالیگا شکست دهد و بدین ترتیب 3 امتیاز شیرین را در گام اول به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی، کمتر کسی فکرش را می کرد که با جدایی لیونل مسی از بارسلونا، ستاره آبی و اناری پوشان در بازی اول لالیگا یعنی اولین بازی رسمی بارسا بدون حضور مسی، مارتین بریتویت باشد. بریتویت در این بازی گل های دوم و سوم بارسلونا را زد و روی گل چهارم هم یک پاس‌گل عرضی زیبا به سرخی روبرتو داد تا آبی و اناری پوشان در دقایق پایانی تیر خلاص را به رئال سوسیداد بزنند.

اما روی یک صحنه که توپ روی هوا بود، مارتین بریتویت در جدال با آریتز الوستوندو، مدافع رئال سوسیه‌داد، پرواز بلندی از خود به نمایش گذاشت به طوری که عادت به دیدن چنین پرواز هایی را از بریتویت نداشتیم بلکه این کریستیانو رونالدو بوده که چنین پرش های بلندی را در مسابقات مختلف از خود به نمایش گذاشته است!

در هر صورت به نظر می رسد که انگیزه مارتین بریتویت برای فصل جدید در ترکیب بارسلونا بسیار بالاست و اکنون او به دنبال اثبات خودش است. به طور کلی با جدایی مسی انگیزه تمام مهاجمان فعلی بارسلونا برای نشان دادن خودشان بیشتر شده است.

1470