آرسنال قفل آینده مهاجم بارسلونا را باز می‌کند

آرسنال قفل آینده مهاجم بارسلونا را باز می‌کند

پایگاه خبری فوتبالی - هر چند که مارتین بریتویت مهاجم دانمارکی ترجیح می دهد که در بارسلونا بماند اما خریدهای جدید باعث می شوند که این مهاجم شانسی برای بازی کردن در تیم کومان نداشته باشد.

به گزارش فوتبالی، بریتویت یوروی خوبی داشت و به همین خاطر پیشنهادهای خوبی دارد اما به نظر می رسد که یک نکته قفل انتقال وی را باز کند: اگر بن وایت راهی آرسنال شود، برایتون می تواند از پول فروش این مدافع استفاده کند و بازیکن دانمارکی را از بارسلونا بخرد.

در حقیقت برایتون حاضر شده تا برای خرید بریتویت 15 میلیون یورو بپردازد آن هم در حالی که گفته می شود آنها بن وایت را با بیش از 50 میلیون یورو به ارسنال خواهند فروخت. برایتون دچار مشکلات گلزنی است چرا که هفت مهاجم این تیم در فصل گذشته فقط 21 گل زدند و آنها می خواهند بریتویت را برای تقویت تیمشان به خدمت بگیرند.

البته برایتون تنها مشتری انگلیسی بریتویت نیست بلکه گفته می شود که چند تیم انگلیسی دیگر هم شرایط وی را دنبال می کنند.به هر صورت خیلی بعید است که مارتین فصل بعد را هم بتواند در بارسا حضور داشته باشد چرا که با حضور آگوئرو و دیپای عملا جایی برای او در خط حمله تیم کاتالان وجود نخواهد داشت.

4125