بریتویت: حتی به همسرم هم در مورد پیشنهاد بارسلونا نگفته بودم

بریتویت: حتی به همسرم هم در مورد پیشنهاد بارسلونا نگفته بودم

پایگاه خبری فوتبالی - مارتین بریتویت بازیکن دانمارکی بارسلونا گفت که هدفش این است که بخشی از یکی از بهترین نسل های تاریخ آبی و اناری ها باشد و می خواهد مدتی بیشتر از قرارداد فعلی خود در بارسا بماند و بتواند قراردادش را برای حضور در نیوکمپ تمدید کند.

به گزارش فوتبالی، بریتویت در مصاحبه ای با ESPN گفته است:" مطمئنم که بیش از چهار سال و نیم در بارسلونا خواهم بود. در ذهنم به چنین چیزی فکر می کنم. در حال حاضر فقط می خواهم بازی کنم، لذت ببرم و در این تیم جامها را ببرم چرا که در این جا حضور دارم."

بریتویت بعد از اتمام نقل و انتقالات زمستانی و با توجه به مصدومیت طولانی مدت عثمان دمبله به بارسلونا ملحق شد. کاتالان ها برای خرید وی رقم فسخ قرارداد 18 میلیون یورویی او را به لگانس پرداخته بودند. این بازیکن اما به خاطر شیوع ویروس کرونا فقط سه بازی مقابل ایبار، رئال مادرید و سوسیه داد در لالیگا داشته و فقط در مقابل تیم سوسیه داد فیکس بوده است. بریتویت در ادامه گفت :" به همه بازیکنان اسطوره ای که در این جا بوده اند نگاه می کنم و مدت زمان حضورشان در تیم های بزرگ را بررسی می کنم و یکی از اهداف اصلی من این است که بتوانم بخشی از یکی از بهترین تیم ها و نسل های تاریخ بارسا باشم."

بریتویت تا تابستان 2024 با بارسا قرارداد دارد اما امیدوار است که مدت زمان قراردادش تمدید شود :" امیدوارم که طوری کار کنم که هواداران به عقب نگاه کنند و بگویند که عضو یکی از بهترین تیم های تاریخ بارسا بوده ام. این انگیزه بزرگی برای من است و با انگیزه برایش سخت تلاش می کنم."

مهاجم دانمارکی می گوید که حتی همسرش را هم در جریان مذاکراتش با بارسلونا نگذاشته است:"راستش را بخواهید فکر می کردم که بهتر است که منتظر بمانم و ببینم همه چیز چطور پیش می رود. اگر 100 درصد خوب پیش رفت به همسرم اطلاع می دادم اما دلیلی نداشت که بی دلیل به اطرافیانم انگیزه بدهم. می دانستم که اگر به خانواده ام خبر بدهم هر روز در موردش با من صحبت می کنند. سه روز قبل از امضای قرارداد در موردش با همسرم در این باره صحبت کردم چون خبرش در رسانه ها پخش شده بود. "