مشخص شدن ترکیب بارسلونا و لگانس؛ فاتی فیکس شد

مشخص شدن ترکیب بارسلونا و لگانس؛ فاتی فیکس شد

پایگاه خبری فوتبالی - ترکیب بارسلونا و لگانس برای بازی هفته 29 لالیگا اعلام شد.

به گزارش فوتبالی، کاتالان ها با نظر ستین با این ترکیب میزبان لگانس در ورزشگاه نیوکمپ بدون تماشاگر خواهند بود: ترشتگن، سرجی روبرتو، پیکه، لنگله، جونیور فیرپو، بوسکتس، آرتور، راکیتیچ، فاتی، مسی و گریزمان.

ترکیب لگانس نیز برای بازی امشب بدین شرح است: کوئیار، بوستینزا، سیلوا، روکه مسا، رسیو، گوئررو، آوازیم، رودری تارین، اراسو، آیتور و روبن پرز.

بارسلونا در حال حاضر دو امتیاز نسبت به رئال مادرید برتری دارد و می خواهد با پیروزی مقابل لگانس صدرنشین بماند و موقتا اختلافش با رئال مادرید را به عدد پنج برساند تا بدین ترتیب به رئال مادرید در آستانه بازی سختی که با والنسیا دارد، فشار وارد کند.

لوییز سوارز مهاجم اروگوئه ای به نظر می رسد که هنوز آماده حضور در ترکیب نشده است. جوردی آلبا به علت محرومیت بازی امشب را از دست داده و جونیور فیرپو به جای او در ترکیب جای گرفته است. از سویی بریتویت که در بازی قبلی در ترکیب اصلی قرار گرفته بود و نمایش خوبی هم از خود ارائه داد باید منتظر فرصتش از روی نیمکت بماند. از سویی به نظر می رسد که لگانس بازی امشب را زیاد جدی نمی گیرد چرا که تمرکز اصلی آنها روی بازی با مایورکا است که رقیب اصلی آنها برای بقا است.