عصبانیت لگانس از بارسلونا بر سر انتقال بریت‌ویت

عصبانیت لگانس از بارسلونا بر سر انتقال بریت‌ویت

پایگاه خبری فوتبالی – مارتین بریت‌ویت، ستاره لگانس امروز به بارسلونا پیوست. بارسا به دلیل مصدومیت بلندمدت عثمان دمبله اجازه خرید یک بازیکن را در خارج از پنجره نقل و انتقالات پیدا کرد.

بارسلونا برای جذب بریت‌ویت نیازی به مذاکره با لگانس نداشت و پس از توافق با او، 18 میلیون یورو مبلغ فسخ قراردادش را پرداخت و با او تا سال 2024 قرارداد امضا کرد.

اما طبق قوانین فعلی، لگانس اجازه خرید جانشین او را ندارد. ویکتوریا پاوون، رییس باشگاه از این موضوع ناراحت است. لگانس از اتحادیه فوتبال اسپانیا خواسته که مجوز خرید مهاجم را به آنها بدهند که این درخواست رد شده است.

پاوون گفت: «این چیزی است که از آن خبر داشتیم و بی‌تردید ما را ضعیف‌تر می‌سازد. حرف بیشتری برای گفتن باقی نمی‌ماند. آسیب به ما وارد شده است.»

مارتین اورتگا، مدیر باشگاه هم می‌گوید: «مقررات فعلی به سلامت مسابقات آسیب می‌زند. این بر خلاف حق باشگاه‌ها برای رقابت در سطح برابر است. این ضربه‌ای جبران‌ناپذیر است. اما تمام تلاش خود را می‌کنیم که اوضاع را بهتر کنیم. بارسلونا می‌داند که رفتن بریت‌ویت چه ضربه‌ای به ما زد. ما بر این باوریم که این قانون غیرمنصفانه است. بارسلونا از این قانون استفاده کرد، اما طرفی که آسیب دید لگانس است.»

8444