سه ستاره چلسی در لیست خرید بارسلونا

سه ستاره چلسی در لیست خرید بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا تلاش ها را برای تقویت ترکیبش آغاز کرده است که سه تا از بازیکنان مورد نظر این تیم در چلسی بازی می کنند: حکیم زیاش، تیمو ورنر و سزار آزپیلیکوئتا.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا به دنبال فرمول هایی است تا با کمترین هزینه بتواند خریدهایش را انجام بدهد چرا که آنها دچار مشکلات مالی شدید هستند. یکی از گزینه های آنها در خط دفاعی سزار آزپیلیکوئتا است. مدافع چلسی در پایان فصل به بازیکن ازاد تبدیل می شود و فعلا به پیشنهاد تمدید با لندنی ها پاسخی نداده است. بارسا به دنبال تقویت ترکیبش در پست دفاع راست است. ژاوی از سرجینیو دست رضایت ندارد  و حتی از مینگزا برای پست دفاع راست استفاده کرده است.  البته باید دید که دنی آلوز که در زمستان به ترکیب اضافه می شود چه نمایشی از خود ارائه خواهد داد و آیا می تواند مدیران بارسا را برای تمدید قراردادش مجاب کند یا نه.

در خط حمله نیز هر چند که فران تورس از منچسترسیتی گزینه اصلی بارسلونا است اما آنها شرایط تیمو ورنر و حکیم زیاش را دنبال می کنند.  بارسا در نظر دارد که آنها را به صورت قرضی به خدمت بگیرد. توخل اعتماد چندانی به انها ندارد و همین مسئله می تواند به سود بارسا باشد تا حداقل یکی از این دو را به صورت قرضی در زمستان به خدمت بگیرد.

4125