ادعای گل؛ خیال بارسلونا از خرید کاپیتان چلسی راحت است

ادعای گل؛ خیال بارسلونا از خرید کاپیتان چلسی راحت است

پایگاه خبری فوتبالی - سایت گل مدعی است که بارسلونا پس از پایان فصل، سزار آزپیلیکوئتا، کاپیتان باسابقه چلسی را جذب خواهد کرد. 

به گزارش فوتبالی، در سال 2012 سزار آزپیلیکوئتا از مارسی به چلسی پیوست و در طول 10 سال گذشته به افتخارات زیادی از جمله قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، لیگ اروپا و همچنین لیگ برتر انگلیس دست یافته است. قرارداد او در تابستان آینده به پایان می‌رسد و اخبار و گزارشات اخیر حاکی از آن است که چلسی تمایل زیادی به تمدید قرارداد کاپیتان 32 ساله‌اش، بیشتر از یک سال را ندارد، اما بلوگرانا، حاضر است به او قراردادی دو ساله پیشنهاد دهد. 

به نقل از سایت گل، ژاوی می‌خواهد در ترکیب آبی اناری‌های بالانس ایجاد کند و سزار آزپیلیکوئتا یکی از اهداف مهم نقل و انتقالاتی او در تابستان آینده است. آبی‌های لندن امیدوارند که او حداقل تا فصل 2022/23 در استمفوردبریج بماند و قراردادش را تمدید کند، اما به خاطر سنش، نمی‌خواهند بیشتر از یک فصل به او پیشنهاد بدهند.

در آن سو نمایندگان بارسلونا و آزپیلیکوئتا هنوز به توافق نرسیده‌اند، اما پیشنهاد کاتالان‌ها برای او بسیار جذاب‌تر است و منابع سایت گل اعلام کرده‌اند که به محض تمام شدن قراردادش، او راهی نیوکمپ خواهد شد تا فصل آینده لباس بارسلونا را برتن کند. 

4416