وجود بندی در قرارداد آزپیلیکوئتا با چلسی که می‌تواند او را از بارسلونا دور کند

وجود بندی در قرارداد آزپیلیکوئتا با چلسی که می‌تواند او را از بارسلونا دور کند

پایگاه خبری فوتبالی - کاپیتان اسپانیایی آبی‌های لندنی از اهداف نقل و انتقالاتی مدیران آبی و اناری پوشان شهر بندری بارسلون در آینده نزدیک می‌باشد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های اسپانیایی، طبق آن چه که فاش و در رسانه‌های مختلف منتشر شده، مدیریت باشگاه چلسی انگلستان یک بندی را در قرارداد سزار آزپیلیکوئتا، مدافع تیم ملی فوتبال اسپانیا و کاپیتان این تیم لندنی قرار داده است که بر اساس این بند، باشگاه لندنی می‌تواند قرارداد سزار آزپیلیکوئتا را به صورت یک طرفه تمدید کند. قرارداد کنونی سزار آزپیلیکوئتا در تاریخ سی‌ام ماه ژوئن سال جاری با باشگاه چلسی انگلیس به پایان خواهد رسید و هنوز هم خبری از تمدید این قرارداد نشده است. هنوز مشخص نیست که این تمدید قرارداد بر اساس این بند ویژه موجود در قرارداد کاپیتان آبی‌ها با این باشگاه لندنی برای چه مدت زمانی خواهد بود.

حالا و با توجه به وجود این بند تمدید قرارداد احتمالی، دیگر مدیران و مسئولان باشگاه بارسلونای اسپانیا شانسی برای جذب رایگان این بازیکن اسپانیایی و ملی‌پوش باشگاه چلسی انگلیس در پنجره نقل و انتقالاتی فصل تابستان پيش رو نخواهند داشت. این بازیکن اسپانیایی می‌خواهد که پیش از هر تصمیم و اقدامی، با سران و مدیران باشگاه چلسی ملاقاتی حضوری داشته باشد اما در هر صورت علاقه و تمایل مقامات باشگاه بارسلونا به موضوع به خدمت گرفتن سزار آزپیلیکوئتا از تیم چلسی انگلستان کاملاً جدی است.

لازم به ذکر است که در باشگاه چلسی انگلستان وضعیت دیگر عناصر خط دفاعی این تیم لندنی همانند آنتونیو رودیگر آلمانی و آندریاس کریستنسن دانمارکی نیز مشخص نیست و باید دید که آیا این مدافعین و بازیکنان خط دفاعی از جمع نفرات آبی‌ها جدا خواهند شد یا با تمدید قراردادهای خود، در استمفوردبریج ماندنی خواهند شد.

9404