ادعای مترو؛ پیشنهاد دو ساله بارسلونا به کاپیتان چلسی

ادعای مترو؛ پیشنهاد دو ساله بارسلونا به کاپیتان چلسی

پایگاه خبری فوتبالی - رسانه‌های انگلیسی و اسپانیایی، از پیشنهاد بارسلونا به سزار آزپیلیکوئتا، کاپیتان اسپانیایی چلسی خبر می‌دهند. 

به گزارش فوتبالی، در سال 2012 سزار آزپیلیکوئتا به استمفورد بریج رفت و از آن موقع توانسته به افتخارات بسیاری با پیراهن چلسی دست پیدا کند. حالا پس از گذشت یک دهه، قرارداد او با آبی‌های لندن در تابستان آتی به پایان می‌رسد و این مدافع 32 ساله هنوز جواب مشخصی به سران چلسی راجع به آینده‎اش در انگلستان نداده است. 

به نقل از مترو، رسانه‌های نزدیک به باشگاه چلسی، مدعی هستند که او دیگر علاقه‌ای به بازی کردن در لندن را ندارد و می‌خواهد به کشورش بازگردد. ال چیرینگیتو کانال اسپانیایی ادعا کرد که بارسلونا قراردادی دو ساله به علاوه آپشن تمدید قرارداد یک ساله، به مدیر برنامه‌های آزپیلیکوئتا ارائه داده است و بسیاری از منابع از الان می‌گویند که همه چیز تمام شده و او در فصل آینده، شاگرد ژاوی هرناندز خواهد شد. 

توخل و آبراموویچ قصد ندارند تا قراردادی بلند مدت به مدافع باسابقه پیشنهاد بدهند و می‌خواهند به او و دیگر بازیکنان بالای 30 سال، فقط قراردادی یک ساله بدهند. آزپیلیکوئت تاکنون بیش از 450 بازی با پیراهن چلسی انجام داده و فصل گذشته نیز همراه با این باشگاه، قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد. 

4416