واکنش کاپیتان چلسی به اخبار پیوستنش به بارسلونا

واکنش کاپیتان چلسی به اخبار پیوستنش به بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - سزار آزپیلیکوئتا کاپیتان باسابقه چلسی از هرگونه صحبت کردن راجع به آینده مبهمش در استمفوردبریج خودداری کرد. 

به گزارش فوتبالی، قرارداد آزپیلیکوئتا با آبی‎های لندن در تابستان آینده به پایان می‌رسد و این بازیکن در صورت عدم تمدید قراردادش، پس از 10 سال به صورت رایگان از چلسی جدا خواهد شد. بارسلونا یکی از مشتریان اصلی او در چند هفته گذشته بوده و آن‌ها ایمان دارند که در تابستان آینده می‌توانند او را به صورت رایگان به نیوکمپ ببرند. 

به نقل از سایت گل، در حال حاضر چلسی باید خود را برای مصاف مقابل الهلال در رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان آماده کند و کاپیتان اسپانیایی این باشگاه درباره آینده‌اش در استمفوردبریج به خبرنگاران گفت: "قرار نیست که من الان راجع به آینده‌ام صحبت کنم. فقط یک روز تا بازی نیمه نهایی تورنمنت فاصله داریم. بله من در تابستان 2012 به این باشگاه آمدم و در آن زمان بچه نداشتم. حالا بچه‌های من در لندن بزرگ شدند و می‌دانید که چه احساسی درباره چلسی دارم، اما نمی‌خواهم در حال حاضر حرفی به زبان بیاورم."

آزپیلیکوئتا در تابستان 2012 از مارسی به چلسی پیوست و از آن موقع، در 457 بازی برای آبی‌ها به میدان رفته و 2 قهرمانی لیگ برتر و یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا به دست آورده است. 

4416