رسمی؛ بازیکن مد نظر بارسلونا در چلسی ماندگار شد

رسمی؛ بازیکن مد نظر بارسلونا در چلسی ماندگار شد

پایگاه خبری فوتبالی - سزار آزپیلیکوئتا که در این روز ها حرف و حدیث های زیادی پیرامون علاقه بارسلونا به این بازیکن وجود داشت، در نهایت قراردادش را با آبی های لندن تمدید کرد و بدین ترتیب در چلسی ماندگار شد.

به گزارش فوتبالی، آزپیلیکوئتا توانایی بازی در پست دفاع کناری و دفاع وسط را دارد اما پست اصلی او دفاع راست است. بارسلونا امیدوار بود تا بتواند در این تابستان این بازیکن اسپانیایی را جذب کند و بدین ترتیب پست دفاع راست خود را تقویت کند اما چنین اتفاقی رخ نداد و سزار آزپیلیکوئتا اکنون قرارداد خود را با چلسی تمدید کرده است.

آزپیلیکوئتا از سال 2012 در چلسی حضور داشته است بدین معنا که او ده سال در چلسی سابقه دارد. این بازیکن اسپانیایی اکنون قرارداد خود را تا سال 2024 تمدید کرده است و بدین ترتیب دو سال دیگر در جمع آبی پوشان لندن حضور خواهد داشت. 

سزار آزپیلیکوئتا تبدیل به کاپیتان چلسی در سال های اخیر شده است چرا که او با سابقه ترین بازیکن حال حاضر چلسی است. ژاوی دوست داشت که بتواند این بازیکن 32 ساله را در بارسلونا داشته باشد چرا که ارتباط خوبی با او دارد اما در نهایت این اتفاق رخ نداد و باید دید که برنامه جدید بارسا برای پست مدافع راست چیست.

1470