گریزمان مقصد بعدی خود بعد از بارسلونا را اعلام کرد

گریزمان مقصد بعدی خود بعد از بارسلونا را اعلام کرد

پایگاه خبری فوتبالی - گریزمان برنامه هایی برای آینده اش فراتر از بارسلونا دارد. بازیکن فرانسوی رویای حضور در آمریکا را دارد.

به گزارش فوتبالی، گریزمان که این روزها در اردوی تیم ملی فرانسه برای یورو حضور دارد، در تیم ملی عملکرد خوبی داشته است و به گفته خودش دوست دارد که روزی در آمریکا بازی کند. در حقیقت او در گذشته بارها به تماشای بازیهای لیگ بسکتبال آمریکا نشسته است و به شدت شیفته فوتبال آمریکایی است و به همین خاطر با توجه به علاقه اش به فرهنگ آمریکایی دوست دارد روزی در آمریکا بازی کند."

گریزمان  در مصاحبه با لوفیگارو گفته است :" قراردادم با بارسلونا تا ژوئن 2024 تمدید شده است و بعد از آن زمان مناسبی است تا به آمریکا سفر کنم. عاشق این کشور، این فرهنگ و لیگ بسکتبال آمریکا هستم و انگیزه های کشف کردن به من روحیه می دهند اما سعی می کنم که در کنار خانواده ام روحیه بگیرم."

گریزمان اخیرا 30 ساله شده است و سه سال دیگر با بارسلونا قرارداد دارد. او در سن 33 سالگی می خواهد از بارسا برود. وی اظهار داشت:" هنوز سه سال دیگر قرارداد دارم. باید روی دوران فوتبالم دقت داشته باشم. قراردادم با بارسلونا در ژوئن 2024 به اتمام می رسد و بعد از آن فکر می کنم که زمان مناسبی است که به آمریکا بروم. عاشق این کشور، این فرهنگ و لیگ آمریکا هستم و خانواده ای دارم که در دوران فوتبالم به من انگیزه می دهند. خوب است که به لیگ آمریکا بروم و قهرمان شوم."

4125