هدف عجیب گریزمان؛ می‌خواهم در لیگ آمریکا از فوتبال خداحافظی کنم!

هدف عجیب گریزمان؛ می‌خواهم در لیگ آمریکا از فوتبال خداحافظی کنم!

خبرگزاری فوتبالی – گریزمان اعلام کرده می‌خواهد در آمریکا به فوتبال حرفه‌ایش خاتمه دهد.
به گزارش فوتبالی، آنتوان گریزمان، مهاجم فرانسوی تیم بارسلونا در جدیدترین گفت و گوی خود با لوس آنجلس تایمز حرف‌هایی زده که شاید به مذاق هوادارانش در تیم بارسا خوش نیاید. او گفته: بردن لالیگا و یا قهرمانی در لیگ قهرمانان به همراه بارسلونا می‌تواند یک رویا باشد و همچنین یک هدف. پس از برنده شدن این‌ها، ممکن است هر اتفاقی رخ دهد. شاید یک قهرمانی دیگر در جام جهانی یعنی فتح جام جهانی قطر و پس از آن هم قهرمانی در MLS.
گریزمان در ادامه افزود: نمی‌دانم با کدام تیم اما واقعا می‌خواهم روزی آن‌جا بازی کنم. برای من این یک هدف است که در آمریکا به فوتبالم خاتمه دهم و جزء بازیکنانی باشم که برای قهرمانی در لیگ آمریکا می‌جنگند.
مهاجم تیم بارسا که باید در اولین دیدار پس از شیوع کرونا، مقابل مایورکا بازی کند در جریان یک ویدیو در شبکه اجتماعی تویچ هم گفته: اولین دیدار ما در مایورکا خواهد بود اما فوتبال بدون حضور تماشاگران واقعا عجیب خواهد بود. اولین بار است که می‌خواهد در ورزشگاه خالی از تماشاگر بازی  کنم. در دوران قرنطینه خیلی دور از فوتبال بودم و تا به حال چنین تجربه‌ای نداشتم. در آن روزها توانستم تا می‌توانم از حضور در کنار بچه‌هایم لذت ببرم.

1101